10.6.12


kankalar, dostlar fasjkkla şu an sesim kısık olduğu için videolu bir basın açıklaması veremiyorum. kesin bad biri bad dua etti :(((( şimdilik dankılhayt iz sessiz... ama çok yakında bütün alemin amına koycam hiç merak etmeyin. tamam, cıvıtmayı bır yana bırakalım. havalar çok güzel, kule dibinde takılıyoruz hebinizi bekleriz.... alican kafası yaşadığım için artık herkese iyi davranmaya karar verdim. herkese selam vercem artık söz. şaka lan yuh o kadar değil tabii. o kadar geniş yürekli değilim. eski kankam lidle küstük buranın yarı hissesini 80 bin dolara satın aldım. nerden buldun o parayı diye içinizden geçiriyor olabilirsiniz. iç geçiriyorsunuz. iç çekiyorsunuz. fesatlanıyorsunuz. gelenekselde çok para var dedim dedim inanmadınız. artık işte böyle hep kendimden bahsedip, "self portrait"lerimi falanz atcam buraya.



ipek diye bi kankz yaptık, öpcam öpcam böyle zor tutuyorum kendimi.