11.5.12

inanmıyorum, bu renkler bu bulutlar bu ağaç bu yeşil, bunların hepsi benim mutlu olmamı mı beklemiş bu zamana kadar. o kadar beklemişler beni, o kadar dayanamamışlar ki bir anda hepsi patlayıp gözüme aktı, bi de o kadar komikler, bana yaranmak için o kadar uğraşıyorlar ki! o değil de insanlar o kadar çirkinler ki, içlerinden birini seçmem için salına salına yürüyorlar, en güzel giysilerini giyinmiş yürüyorlar. sadece gülmekle yetindim lan özür dilerim seçemedim çok çirkinsiniz diyemedim onlara. ama bulutlar ağaçlar, hele ki şu deniz... cennet mi bu? kulağımdaki melodiyle bulutları birleştiremiyorum. kitlendim, bi dakika?  tubaların orda kendimizden bir parçayı bıraktfaasdık gibi, eksik miyiz lan. geçenlerde ne oldu biliyor musdfaun? bi dakika. ağzından bişey aktıi ehahe abi, sadece elimdeki ıslak çimenleri hissediyorum. sus bi konuşma, melodiler kulağıma doluyor şarkıyı bekleyelim. oha arkana bak kaç saattir önümüze bakıp arkamızdaki dünyanın güzelliklerini kaçıyıroeouık tanrım!  bu pembeler bu fuşyalar cartlıklar aklım çıkıcak, midem ağırlaşıyor yere doğru mu çöküyoruz? oha tanrım bu bulutlar cennet mi. ahahahhaahbi insanlara bak çok komik şu kadın asajfahlfjasfkşasdasdklşjşf bu adam ayakkabılarını değiştirip tekrar önümüzden geçmeye çalışıyor dilara? anlamıyor muyuz sanıyor allah aşkına bu adam neyin kafasındasdaskdjd  ahafsjkaljd göte bak lan ne iğrenç, kuscam ahahah bu göt ne ya ıy kilo versin şu, neyse kulaklığı tak. abi gözlüğü ver, oha gözlüğü bi çıkar sik gibi! dilara, kulaklık çıkınca yürüyemiyoruz. ya oturup yemek yiyelim ya kulaklık takıp sadece müzik dinleyelim. yürüyerek yemek yiyemiyoruz farkında mısın? dur bi sakin olalım önce gözlüğü takıp yemek yerken müzik de mi dinleyelim, bi dakka lan yapamıyorum. tut bi şunu, sen gözlüğü bana ver yemekler? dur oturalım da bi.  bak bu yaşta birilerine muhtaç oldu şu halimize bak. yaşlandık abi, burada orman mı varmış yıllardır geçiyoruz burdan ilk defa gördüm, gözlerin oha yüzünde milyonlarca renk var, ne güzel kızsın aa.  burnun akıyor, ahahah burnun akıyor düşüyor, kırmızı. ben utandım abi bu ne kırmızılık, adama bak bu kıpkırmızı gömleği giymiş, hiç mi utanmaz insan ya, ben utandım onun adına ben utandım, kuşlar ne büyük amk bir anda kuş doldu. kanka gözlerin, çok büyük. a-a kuşlar gitmiş lan? pismiyiz biz, sevmediler mi bizi kuşlar :( şu bulut atmıymış? ahahah bulutların ortası açıldı, tanrı konferans vercekmiş gibi. biz de onu bekliyoruz? yok lan allah süper.