18.5.12



    iki gündür evde oturuyorum. delicesine bir uyku ama. tatlı tatlı uyuyorum, su içip banyo yapıyorum böyle. yağmur yağıyor çok sulu herşey. ama mutluyum da lan, yağmur ilk defa bed tribe sokmadı beni. neyse işte, oturuyorum böyle iç ses iç ses konuşuyorum, dedim ki şimdi muratıydı korayıydı öznesiydi sarısıydı bunların yerine kimseyi koyamazsın artık, çıkarsan çıkaramazsın. olmuyor yani. ne biçim güzel bişey yapmışız biz, millet ot gibi lise okurken biz yememiş içmemiş binbir güzellikte anılar yapmışız. gözümü kapattığımda kavgalar değil de şenlikli güneşli caddebostanlı şaraplı günler aklıma geliyor. dedim ki ne süperiz biz. sonra sustum, sözün bittiği yere geldim. yemek yiyeyim accuh dedim süper bişi denemeye çalıştım mutfakta, olmadı. olduramadım. dedim bu da olmasın lan, boşveer