20.3.12

"valla herşeyim yırtık pırtık olsun evimiz yansın ama yine de gözlüğe çok para veririm."

filozof dunkelheit




bugün rıhtımın orda lid'le ayrıldık. sonra lid 500Alara doğru yola koyuldu adeta. bende baktım 17nin kuyruğu burdan marsa yol olmuş. lan dedim sinirlendim. baktım lid gözden kaybolmuş tabi, çok esrarengiz biri olduğunu sanıyo güya bu. ama değil. koştum koştum bi yere kaybolmadığını hemen çaktım. keskin kartal bakışlarımla salak salak yürüdüğünü gördüm tabi bunun. adeta bir panter gibi arkasından sinsice soluğumu tutup AAAA diye bağırdım. bi korktu, bi sıçradı ama var ya. eve gidene kadar o anı düşünüp güldüm. trende kahkahalar atıp herkes bana bakınca ciddiyetimi korumak zorunda kaldım. insan, ciddiyetini kaybetmeyegörsün. buradan da şu sonuca varıyoruz; insan, ciddi bir hayvandır....... ama bir ineğin ya da bir tavuğun şimdiye kadar güldüğünü görmedim. o halde hayvan da ciddi bir insandır.......  o halde hepimiz kardeşiz :)